poniedziałek, 25 listopada 2013

Session Grup

Witam serdecznie!

Kochani dziś chciałabym pochwalić Wam się,poopowiadać o bardzo ciekawej sesji,na której ostatnio gościłam.

zdjęcie: Przemysław Lechowicz
Maxmodels.pl/grzewczy.html
modelka: Katarzyna 
Mianowicie o sesji grupowej zorganizowanej w Parku Śląskim w Chorzowie.                                                                         
Dość spory kawał przestrzeni.
Zacznijmy w ogóle od początku.

Ponieważ bardzo lubię wyzwania,założyłam kiedyś konta na mega i maxmodels. Profil jako fryzjerka. Oczywiście jako,że Facebook rządzi ostatnio ludźmi, dołączyłam również do grup fb o społeczności mega i max.
I pewnego dnia pewien pan,a dokładnie dwóch, stworzyło wydarzenie na owym fanpage'u o zbiorowej     sesji zdjęciowej. Pomyślałam. . . hmm czemu nie?!
Zgłaszało się sporo osób chętnych do udziału,więc pomyślałam,że to już w ogóle będzie szaleństwo.
W rozrachunku ostatecznym jak się okazało zdeklarowało się ponad 70 osób,a przybyło ok 40, więc większa połowa. Jestem pod wrażeniem.

modelka: Kornelia


foto: Kuba Florkiewicz
modelka: Kasia
Po pierwszej organizacji i ogarnięciu grup rozeszliśmy się każdy w swoją stronę.
Wyglądać to miało tak,że każda grupa typu fotograf,modelka/model i fryzjer/wizażysta idą sobie w jakieś wybrane nieopodal miejsce i pracują ok. 40 minut,po czym spotykamy się znów pod Planetarium. Mało czasu i jak się okazało byłam, jedyną fryzjerka/wizażystką w jednym.
Jeśli chodzi o włosy to za wiele nie miałam roboty,bo dziewczyny stawiały na naturalność,a poza tym nie było na to czasu. Za to okazało się, że przydały się kosmetyki w Moim kuferku i miałam okazję wykonać kilka szybkich, delikatnych makijaży. Fajna zabawa muszę przyznać,bo choć naprawdę było dość zimno modelki dały z siebie więcej niż maksimum możliwości.
Naprawdę byłam pod wrażeniem widząc dziewczyny biegające na bosaka bądź w letnich sukienkach bez okrycia po tym parku. Pełna profeska.
Żałuję,że z pewnych przyczyn nie zostałam do końca zabawy,ale jestem wdzięczna Wszystkim uczestnikom za miłą, luźną atmosferę chociaż przez ten krótki czas.
                                          foto: Jarek Jaras
                                          http://www.jaras.boo.pl
                                          modelka: Katarzyna

Pomysły na zdjęcia były przeróżne z tego co mi się w trakcie rzuciło w oczy, modelki przygotowane z torbami ciuchów i dobrym nastawieniem chętnie pozowały i uśmiechały się szeroko.
Efekty pracy fotografów i modelek możecie podziwiać w tym poście.


A wracając do początku,napisałam dziś tego posta z powodu pokładów pozytywnych emocji związanych z ową akcją. Pierwszy raz uczestniczyłam w czymś takim i nie żałuję,pojechałabym pewnie nawet przy -10 stopniach :) Poznałam bardzo fajną ekipę ludzi,wiele nowych pomysłów i możliwości rozwoju. Poznałam ludzi w różnym stopniu już zaangażowanych w swoje profesje, pozytywną energię i dostałam porządną motywacje do dalszego działania :)

 foto: Przemysław Lechowicz
Maxmodels.pl/grzewczy.html
modelka: Weronika
Dziękuję Wam wszystkim raz jeszcze za tą chłodną sobotę w jakże ciepłym towarzystwie.
no i miejmy nadzieję, że do następnego :)
                                                                                                   
Pozdrawiam, Iv.  



                                                                               
 foto: Tomasz Cieślak
modelka: Katarzyna


  
                                                                            

foto: Jarek Jaras
modelka: Michalina
























foto: Elżbieta Daniel
modelka: Dorota





foto: Danuta Chmielewska
modelka: Joanna













foto: Klaudia Łojewska
Modelka: Sabina




     foto: Łukasz Will


    zdjęcie: Elżbieta Daniel
    model: Krzysztof


    modelka: Anna
    foto: moje amatorskie







    Brak komentarzy:

    Prześlij komentarz