sobota, 28 grudnia 2013

Dobry Wieczór wszystkim!

Sylwester już za trzy dni,więc do dzieła.
Dziś propozycja dla odważnych kobitek,które chcą fryzury z pazurem.
Dlatego pokażę Wam fryzurkę "ala Małgosia Kożuchowska".


Jak Ja zrobić?? już piszę. '
Wiem,że w opisie jest to proste,ale dojdziecie do wprawy z czasem.
Mokre po umyciu włosy suszę suszarką do tyłu głowy,czyli właściwie przy Mojej długości stawiam je dęba.Boki mocno przylizuję,a wysuszone włosy tapiruję delikatnie i lakieruję.
Następnym krokiem jest minimalne rozczesanie czuba i uformowanie go w dowolny sposób rękami i lakierem.Można zrobić z tego "roladę",bądź jak ja, czubek irokezowy wręcz. 
Na koniec oczywiście z racji Sylwestra, ja rozpyliłam na włosy brokat multikolor w spray'u,aby włosy iskrzyły się w rozmaitych kolorach.







Makijaż:
Kącik oka zaznaczony czarnym brokatowym cieniem z paletki Avon.
Środek rozmazany jest srebrnym cieniem z w/w paletki.
Wewnętrzny kącik oka delikatnie podkreśliłam różowym cieniem po czym nałożyłam na niego bardzo jasny i delikatny cień z biedronki w odcieniu bladego różu z brokatem.
Na koniec na powiece zrobiłam bardzo cienką kreskę srebrnym eyeliner'em oraz nakleiłam brylanciki do włosów i ciała "Cristal Tattoo"
Dolną linie pod okiem pociągnęłam mocno różowym cieniem z paletki Sleek Curacao.
Usta to szminka z Avon'u odcień Pink Prance.

Paznokcie: 
Lakier to firma Bell + diamentowe naklejki "Cristal Tattoo".










Brak komentarzy:

Prześlij komentarz