piątek, 6 grudnia 2013


Ho ho ho!! 

Byliście grzeczni w tym roku???

Witajcie kochani w ten Mikołajowy dzień,prezenty już w Waszych rączkach??
Może ktoś jeszcze nie dostał?? jeszcze pewno Mikołaj przybędzie do Was dziś.

Ja jako,że już mam swoje pociechy oczekujące dziadka z bródką,który w nocy wemknie do domu kominem,cieszę się podwójnie :)
Już po 6 rano dzieciaki wpadły do pokoju i prosili żeby szukać z Nimi paczek :)
Zasnąć nie umieli,bo chcieli czekać na Świętego :D

U mnie w domku paczki rozdane,nawet mnie dziś w pracy odwiedził Mikuś i przysłal mi prezent z firmy By Dziubeka :)
Chcecie zobaczyć?? Pochwalę się chętnie  . . .

Sweet prawda?? Bardzo mi się podoba.
A Wam??
Czekam na Wasze relacje z dzisiejszego sentymentalnego dnia.
Jakieś wspomnienia? najgorsze prezenty??
Opowiadajcie.










Życzę Wam udanych upominków i moc radości :)
Do zobaczenia,Iv.


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz