niedziela, 8 grudnia 2013

O Mnie :)


Witajcie,nazywam się Iwona Kowalska i jestem fryzjerką,mamą dwóch rozrabiaków,rozwódką i  duszą artystyczną,choć czasem troszkę leniwą.
Dlatego stworzyłam tego bloga,by nadmiar Moich myśli i pomysłów przelać na pismo,przekazać komuś coś co się kłębi we mnie,a nie mam czasem możliwości na realizację.

Urodziłam się w 1987 roku.Mieszkam od zawsze w Bytomiu. Kocham Swoje miasto mimo tego,że jest zaniedbane i brudne,za co można winić, Nas mieszkańców.
Jest to piękne miasto z wieloma zabytkowymi kamienicami.Ma swoją historię.
Mamy wile dzielnic i mnóstwo miejsc wartych pokazania,na pewno postaram się je Wam przybliżyć w cieplejszych miesiącach.





Ale wróćmy do mnie.
 Skończyłam Wieloprofilowy Zespół Szkół w Tarnowskich Górach o profilu fryzjerskim w Zasadniczej Szkole Zawodowej.
Praktyki odbywałam w salonie,który od 1978 istnieje w Moim mieście i dalej doskonale się rozwija. Założyła go Urszula Walkowicz-fenomenalna kobieta,a jej córka poszła w ślady matki i tak razem od lat prowadzą ten Zakład Fryzjerski.
Generalnie jestem samoukiem,nie mam zdanych egzaminów czeladniczych (nie podeszłam do nich),a mimo tego zawsze mam prace i wierną,coraz większą rzesze klientów.
Co niezmiernie mnie cieszy. Robię to co kocham i doceniają to inni .
Przede wszystkim zawsze jestem sobą,nie wciskam klientkom "kitów",że się da,a wiem,że jej zniszczę włosy.Nie robię zabiegów jeśli nie jestem przekonana o rezultacie. Staram się każdą koloryzację bardzo dobrze przemyśleć,choć wiadomo każdy ma inny włos i czasami nie da się przewidzieć efektów ubocznych. Jednakże takowe jeszcze mi się chyba nie zdarzyły.
Pracowałam w różnych salonach w Bytomiu,Katowicach,Zabrzu,w droższych,bardziej ekskluzywnych oraz mniejszych,mniej znanych,osiedlowych.Aktualnie w takim się osiedliłam.Jest bliższy Mojemu sercu niż salon Spa z właścicielką,która wyżej . . . niż . . . ma :D 
Uwielbiam Swoją aktualną szefową i mam nadzieję,że ze wzajemnością.
Uważam się za osobę kreatywną z pasją i dziwnymi pomysłami,ale nie będę stawiać się z żadnym świetle,kto mnie poznał wie to i owo.
Mam charakterek i nie zawsze jestem miła,bywam mściwa,ale nie na klientach :D
Od 10 lat poruszam się czynnie w świecie fryzjerstwa,jeżdżę na szkolenia i pokazy.Lubię się uczyć czegoś nowego.Postaram się wkleić jakieś zdjęcia Moich dyplomów.
Jestem zwariowana i podobno pozytywnie zakręcona.Poniżej kilka  zdjęć Moich różnych eksperymentów na głowie,jak znajdę więcej to również wrzucę,bo było tego. . . .
Zarażona pasją do prędkości,pokochałam jazdę na motocyklu.
Mimo przeciwności losu jestem szczęśliwa i kochana i to najważniejsze dla mnie,

A jeśli chcesz mnie odwiedzić to zapraszam do Bytomia na ul.Wrocławską 94 do Salonu,w którym pracuję od marca.

Pozdrawiam Was serdecznie,Iv.















Brak komentarzy:

Prześlij komentarz