poniedziałek, 23 grudnia 2013

Witajcie !

Jeszcze przez Wigilią szybkie sprawozdanie z olejku na porost włosów,powstrzymanie wypadania i inne dolegliwości.

Pamiętacie może olejek z korzenia łopianu z papryką firmy Green Pharmacy??
Otóż używam go już od 2 tygodni.
Jakie są Moje odczucia i efekty?? 

Na pewno włosy rosną mi w szybkim tempie,co jest zaskakujące,bo i tak dość szybko mi zawsze rosły. Muszę przyznać,że nie muszę już co 2-gi dzień myć włosy,spokojnie mogę robić to co 3-ci dzień.
Jeśli chodzi o łupież to ciężko mi stwierdzić,bo nie posiadam takiego problemu.

Dla mnie ten produkt nie jest cudem,ale muszę przyznać,że dobry.
No i ta cena. 
Więcej na jego temat  pisałam tu:


Polecam zdecydowanie zakup.

Pozdrawiam Was serdecznie podczas wielkich przygotowań do wigilijnej wieczerzy,Iv.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz