piątek, 24 stycznia 2014

Co w szafie piszczy

Heelołł

Dziś post odbiegający od Mojego bloga,ponieważ będzie o . . . ciuchach!
Jak już wspomniałam na fejsie dostałam paczkę od jednej z zaprzyjaźnionych blogerek,Kamili.
Taki miły gest wymiany szafy,powysyłałyśmy sobie nawzajem paczki z ciuchami i nie tylko.
A,że ciekawskie z Was bestie,a ja jestem zachwycona zawartością paczki,podzielę się Moimi skarbami i zakupami w tym miesiącu.
Od razu zaznaczę,że jakoś zdjęć jest kiepska,bo musiałam zrobić je sama i nie wszystko zostało uwiecznione,ponieważ nie miałam więcej czasu.


Na początek sukienka,która bardzo mnie męczyła.
Zakupiona z fajnego shop'a La Perła
Na początku kosztowała ok. 30 zł. Bardzo mi się spodobała,przyda mi się na zebrania do szkoły i inne takie "sztywne" imprezy :P 
Niestety cena średnio mi pasowała,więc odpuściłam. . . ale pewnego dnia zaglądnęłam na wyprzedaż i nie mogłam uwierzyć,że cena została zaniżona do 6,99 !!! Nie zastanawiałam się nawet sekundy,od razu kupiłam.




No i czas na coś od Kamilki.
Czerwona sukienka,świetna na lato,w fajnym,luźnym fasonie.Idealnie mi pasuje,maskuje mankamenty i daje luzacki styl w połączeniu z długimi kolczykami w krzyże i wiszącym naszyjnikiem w ten sam wzór.Choć nie przepadam za czerwienią,to ta sukienka przypadła mi do gustu.



A tu jeden z ostatnich nabytków. Ahhh . . . uniwersalna sukienka.Można ją ubrać na wiele sposobów. Zakupiona na Vubu
Bransoletki Stradivarius,a pierścionki Tally Weijl.






Teraz pokażę Wam absolutny hit,który dostałam od Kamili. Zakochałam się od pierwszego wejrzenia. Totalnie w Moim stylu,tutaj trafiła absolutnie w Moje serce.
Ten krój spodni-ahhhh. . . i czachy :P Złote cudo w połączeniu z biało-srebrnymi trampkami i dodatkami w czaszki :D



Teraz bardziej gotycko. Spódnica od Kamili w połączeniu z Moją bluzką/tuniką zakupiona kiedyś w odzieży używanej,którą już wykorzystałam do posta. Wsadziłam ją do środka i powstał nowy look :D śmiało przyjmą mnie tak na koncert Moich chłopaków z Zespołu Chaos. Mój syn skwitował ten strój tekstem: "mamo wyglądasz jak czarownica,brakuje Ci tylko kapelusza i złamanego nosa" :P  Nic dodać nic ująć.
Dodatki: Bransoletka z Centro,a pierścionek H&M





Kolejna stylizacja to połączenie bluzki ecriu z dżetami (H&M),odkupiona na wymianach, ze spódnicą asymetryczną z paczki od Kamili. Do tego cudowne lity,które od niej odkupiłam, powleczone koronką. Ahhh kocham te buty,są jedynymi "obcasami" jaki jestem w stanie znieść oraz się nie zabić :P
I POJĘCIA NIE MAM CZEMU BLOG PRZEKRĘCA MI FOTO,BO JUŻ ZMIENIAŁAM I SIĘ INACZEJ NIE DA,więc nie połamcie karku :(



A teraz Moja ukochana stylizacja,którą dziś wymyśliłam. W cudownej paczce znalazłam tą spódniczkę i złotą kamizelkę,postanowiłam zrobić z niej użytek na "szaloną fankę rocka" :P   do tego zwykła biała bokserka i rajstopy z napisami. Kilka mocniejszych dodatków i czuję się w Swoim żywiole :) co Wy na to??





A na koniec ciuchy,w których spotkacie mnie na co dzień w pracy i na zakupach.Spodnie z Vubu oraz bluzka z Tally Weijl i trampki od Kamili.



Na dziś to tyle o Mojej szafie. a pewno jeszcze pochwalę się Wam Swoimi zakupami,nie tylko ciuchami czy czymś do włosów,ale i . . . kosmetykami. Jak tylko paczka dojdzie,możecie liczyć na recenzję produktów z Hean.

I nie zapominajcie o czytaniu tych najważniejszych postów o włosach,bo o tym ten blog.Wszystko reszta to dodatek :)
Przypominam też o rozdaniu,które trwa na fb koncie Iv Hair Passion do 31.01 b.r.

Buziole,Iv.








Brak komentarzy:

Prześlij komentarz