czwartek, 2 stycznia 2014

Nowy rok,nowe plany. . .

Witajcie !


Przywitaliśmy Nowy Rok już,teraz pora przyzwyczaić się do pisania dat z nowym rokiem (ja zawsze mam z tym problem przez jakiś czas),ogarnąć Swoją listę zadań i postanowień na rok 2014 i . . .  brać się do pracy :D



Moja tegoroczna lista?? hmmmm . . .
Mam parę planów i projektów,nie ukrywam,ale za wile nie zdradzę.

Pewne jest to,że biorę się do pracy z pełnej pary.
Dla Bytomian mam takie tam na zachętę wieści,że już w styczniu możecie zobaczyć na żywo koncert kapeli Chaos pod Moją opieką właśnie w Bytomiu.Szczegóły już wkrótce.
W lutym również możecie się spodziewać chłopaków prawdopodobnie na Suchej Górze,negocjacje trwają,więc o konkretach będziemy informować na bieżąco.
 Na pewno możecie spodziewać się w tym roku sesji zdjęciowych  z Moim udziałem.
Uchylę też rąbka Moich skromnych planów,by utworzyć na portalu You Tube filmiki fryzjerskie.
Ale to przyszłościowe plany,trzymajcie kciuki.

A teraz do konkretów.
Dziś post noworoczny o pielęgnacji długich włosów.
Dlaczego?? ponieważ ja mam krótkie,więc czas popisać o tych dziewczynach,które męczą się z długimi i chcą o nie odpowiednio dbać.

Może zacznijmy od podstawowych kilku spraw dotyczących pielęgnacji:

- podstawą jest to,że samo mycie długich włosów nie wystarczy,konieczne są odżywki,mgiełki do rozczesywania i maska raz w tygodniu.

- dobrze jest rozczesać włosy przed myciem,dzięki temu nie będą się plątać.

- postaraj się najczęściej jak to możliwe,dać włosom wyschnąć samym

- nie trzyj ich ręcznikiem,lepiej jest gnieść je,aby odsączyć je z wody,unikniesz tym sposobem kołtunów na włosach i łatwiej będzie je rozczesać

- jeśli możesz to susz włosy chłodnym powietrzem suszarki,jeśli musisz ciepłym,rób to koniecznie z minimalnie 20 centymetrowym odstępem od włosów

- nie związuj mokrych włosów w kucyk, szybciej wyschną rozpuszczone,poza tym mokre włosy są podatne na uszkodzenia,nawet gumka może im zaszkodzić.

- metalowe spinki,ozdoby do włosów czy gumka z metalowym łączeniem nie są dobre do włosów,gdyż ich użytkowanie ściera osłonkę z włosa i prowadzi do ich łamliwości.

- używaj szczotek z naturalnego włosia,dodaje to włosom blasku

- spędzając czas w domu,pozwól włosom opaść i żyć swoim życiem,nie męcz ich wtedy czesaniem,kucami,kokami,jeśli musisz-noś miękką opaskę.

- do rozczesania na mokro dobry jest grzebień z szeroko rozstawionymi ząbkami,jeśli elektryzują Ci się włosy,użyj nie plastikowego,a drewnianego,pisałam o tym tu:

nie kładź się spać z mokrymi włosami,lepiej zapleść warkocz,ponieważ podczas kontakty z poduszką łuska włosa zmechaceniu i odkształceniu.

- precyzyjnie dobieraj kosmetyki do swojego rodzaju włosa,jeśli masz kręcone używaj tych szamponów i odżywek w celach poprawy ich kondycji-loki to szczególny typ włosa.


A oto kilka mitów na temat pielęgnacji:

1) Noszenie czapki zimą nie ma wpływu na gęstość włosa
2) Częste mycie włosów nie osłabia ich
3) Wypadanie włosów o określonej porze roku nie jest prawidłowością
4) Systematyczne podcinanie włosów nie ma wpływu na ich porost,to kwestia genów.


Jeśli chodzi o mnie i miałabym Wam coś polecić to będzie to na pewno seria ze Schwarzkopf'a Gliss Kur Hair Repair. Posiada świetne maski,szampony oraz bardzo fajne serum  do silnych uszkodzeń włosa.
Linia ta jest już sprawdzona przeze mnie i mogę śmiało ją polecić.









Pozdrawiam serdecznie w tym Nowym 2014 roku po raz pierwszy !!! 
Iv.








Brak komentarzy:

Prześlij komentarz