poniedziałek, 6 stycznia 2014

"Sale", "Wyprzedaż", "-%" itp. . .

Ahhh.... te wyprzedaże !


Chyba nie ma niczego piękniejszego dla kobiety,jak wejść do Galerii Handlowej i zobaczyć TO!!
"Promocje","Wyprzedaże,"do - 70 %"," 2 w cenie 1" i różne takie. . . 
Ahhh dostajemy szału zakupowego i czasem kupujemy zbędne Nam rzeczy,bo są tanie.
Ja również udałam się na wyprzedaże i kupiłam kilka rzeczy i ciuchów,które wpadły mi w oko,ale nic co by było nie przemyślane. A dla Was specjalnie post z tego tytułu.
Może i Wy znajdziecie coś dla siebie.


 


Koszula mgiełka,którą uważam za "perełkę" Moich zakupów,ponieważ długo polowałam na jakąś ciekawą,a ta urzekła mnie od pierwszego wejrzenia !!
Sklep Tally Weijl trafia po raz kolejny w Mój gust (uwielbiam ten sklep),a cena wyprzedażowa to 39 zł.!!!! 


Kolejny ciuszek,który przykuł Moją uwagę to fajna,ciepła bluza ze złotymi zamkami,również Tally Weijl. Zaczęłam przełamywać się do dodatków złotych,a ponieważ całe życie wszystko nosiłam w srebrze,teraz kupiłam kilka złotych drobiazgów,ale o tym zaraz.



A tu body,kolejna nowa rzecz w Mojej garderobie,której nie posiadałam do tej pory.
Coś innego i nie koronkowego :) cena 19,99 zł.




No i czas na dodatki!!
Kto mnie zna,ten wie,że kocham się w czaszkach (wiem,że dziwnie to brzmi),ale nie wiedzieć czemu po prostu je lubię,pasują do Mojego stylu.jak dżety i ćwieki.







Tak jak pisałam wyżej znalazło się kilka złotych rzeczy,co mnie cieszy bardzo.
Ceny magicznie śmieszne co niektóre.
Np. cena czaszek srebrnych 5 zł. jak widać na zdjęciu, kolczyki ostatnie 9,95 zł.,kolczyki stożki 5 zł., pierścionki wiszące 10 zł.

Kupiłam też kilka innych rzeczy i akcesoriów do włosów,ale te pozostaną w ukryciu,ponieważ będziecie je mogli wygrać w konkursach na Moim Fanpage'u :D




Pozdrawiam Was, Iv.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz