poniedziałek, 18 listopada 2013

Pielęgnacja. . .

Witajcie kochani 

Dzisiejszy post dotyczyć będzie produktów pielęgnacyjnych do włosów.
Jednakże nie byle jakich . . .


Ostatnimi czasy furorę w produktach wszelkiego rodzaju, robi olejek arganowy.
Zapewne zauważyliście,że można go zobaczyć w większości produktów kosmetycznych.
I słusznie.Ponieważ jego właściwości są wszechstronne.

Olejek Arganowy to kosmetyk zarówno jak i środek leczniczy.Nazywany jest również płynnym złotem bądź złotem Berberów.
Oczywiście najlepszy jest ten marokański,lecz i w Naszym kraju pojawiają się liczne produkty kosmetyczne z jego dodatkiem.
A więc i ja poświęcę dziś chwilkę na opisanie jego działania w kosmetykach do włosów.


Dziś "pod lupę" wezmę produkty, których sama osobiście używam w domu i mogę Wam stuprocentowo polecić.
Jest to wprowadzony jakiś czas temu do firmy Avon szampon odżywczy z olejkiem agranowym oraz olejek arganowy  z serii Advance Techniques.

Ze względu na wykonywany zawód, zawsze byłam sceptycznie nastawiona do kosmetyków fryzjerskich z firm typu Oriflame czy właśnie Avon.
Jednakże zostałam jakiś czas temu konsultantką firmy Avon i z ciekawości zaczęłam testować wszystko co się  znajduje w katalogach (no może nie dosłownie wszystko).
Jeśli chodzi o szampony wszelkiego rodzaju-murowane-nie użyje!!
Nasłuchałam się wielu opinii,że szampony te pozostawiają po sobie łupież.Pomyślałam-oooo nie!

Aczkolwiek pojawiła się seria z olejkiem arganowym i pomyślałam,czemu nie?
Tyle o nim mowa,więc i ja spróbuje.
Powiem Wam,opłacało się.
Korzystając z promocji, zakupiłam butelkę 750 ml. owego szamponu. Oczywiście za jednym zamachem wzięłam też olejek,do pary.

Strzał w dziesiątkę dla właściwie wszystkich włosów.Przede wszystkim mega wydajne produkty.

Szampon bardzo się pieni i doskonale oczyszcza włosy,nadaje im miękkości, puszystości i zdrowego wyglądu oraz odpowiednio nawilża.Dla mnie-tlenionej blondynki-cud :)
Olejek ma śliczny zapach,jest bardzo wydajny.Wystarczy kilka kropli ,a włosy staną się miękkie,gładkie i pełne blasku.Skuteczne jako produkt ochronny przed prostowaniem.
Włosy od razu wyglądają na zdrowsze,bardziej zadbane i niezwykle miękkie.
Jak już wspomniałam bardzo wydajny,gdyż stosujemy jednorazowo dosłownie kilka kropel,w zależności od długości włosów.
Nie nakładamy go zdecydowanie od nasady głowy,od skóry,bo jak każdy produkt tłusty może, doprowadzić do przetłuszczania się skóry głowy,a jest to później ciężkie do opanowania.
Ja osobiście jako, blondynka o dość mocno zniszczonych włosach, używam obu produktów co drugi dzień i nie mam problemu z przetłuszczaniem się włosów.
Pompka zastosowana w produkcie daje Nam świetną kontrolę nad tym jakiej ilości użyjemy (żeby nie przedobrzyć),czego większość firm nie posiada w produktach podobnego pokroju.
Pojemność to aż 30 ml., a cena jest bardzo przystępna.


Oczywiście produktów z arganem jest więcej. Można również nabyć maseczkę do spłukiwania oraz odżywkę pielęgnującą włosy.




Produkty są świetne i skuteczne,oczywiście pod warunkiem,że stosujemy je systematycznie i najlepiej w komplecie.
Ceny są naprawdę niskie,a produkty bardzo wydajne.
W 100% mogę polecić je do przetestowania.Niech każda z Was znajdzie w tych produktach coś dla siebie.

Mam nadzieję,że zaciekawił Was mój dzisiejszy post.
Pozdrawiam,Iv.


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz