niedziela, 15 grudnia 2013

CHAOS zapanował w życiu mym. . .

Moi mili!

Dziś poświęciłam wolny czas na sesje grupową w Galerii Sztuki "Desing-Pyrlik" w Bytomiu. 
Praca dała niesamowitą motywację do działania.Działo się duuuużooo i wszędzie.
Cudne stylizacje,makijaże i do tego coś z włosami ode mnie.
Bardzo dziękuję wszystkim za niesamowitą współprace i czekam z niecierpliwością na efekty.


Przede mną teraz kolejny projekt przy cudownej grupie panów z kapeli CHAOS.
Polecam serdecznie przesłuchanie kawałeczka,do którego kręcimy klip aktualnie.
Działamy wszystkimi możliwymi sposobami i bez wytchnienia.
Mamy nadzieję,że efekty jeszcze w tym roku!!
Tutaj podaję Wam link do w/w kawałka zespołu:

A dodatkowo zapowiedź klipu,nad którym pracujemy:

I oczywiście zapraszam do polubienia na facebook'u "Moich" chłopców:

Przede mną pracowita końcówka roku,więc proszę o wyrozumiałość.




Życzcie mi powodzenia i dajcie siłę do działania odwiedzając Mojego bloga,wtedy wiem,że to co robię ma sens.
Dziękuję za wszystkie słowa otuchy,sympatii oraz krytyki,Kto mnie zna,wie,że krytyka mnie pobudza do działania.
W razie Waszych pomysłów na jakieś nowości na blogu zapraszam do kontaktu.
Dane znajdziecie w zakładce "Kontakt".

Gorąco pozdrawiam,Iv.

Jeszcze raz podziękowania dla WSZYSTKICH,z którymi dane mi było i jest współpracować :D
Życie jest piękniejsze gdy ma się życzliwe osoby wśród bliskich.
Dziękuję,że jesteście,że spadliście na Moją drogę życiową :*











Brak komentarzy:

Prześlij komentarz