wtorek, 17 grudnia 2013

Session Grup

Witam serdecznie!

Moi drodzy,jak wiecie ostatnio zorganizowaliśmy z Grupą sesje zdjęciową,grupową w Galerii Sztuki"Desing-Pyrlik".
Dziś specjalnie dla Was pierwsze zdjęcia z tego wydarzenia.
Ja z tego miejsca bardzo dziękuję ekipie za świetną współpracę i jak zawsze fajny,luźny klimat.Oczywiście podziękowania dla właściciela Galerii za udostępnienie tego cudnego miejsca.
Pod zdjęciami znajdziecie opis współtwórców.
Miłego oglądania.



Zdjęcie: Łukasz Will 
Modelka: Justyna Matyśkiewicz 
Make'up: Marta Galewska
Fryz: Ja











Foto: Kuba Florkiewicz
Modelka: Paula Biskup
Mua: Marta Galewska
Fryzura: Ja













Fociła: Klaudia Łojewska
Model: Damian Żurawski
Mua: Ja


Zdjęcie: Przemysław Lechowicz
Modelka: Sandra Rychłowska
Make'up: Marta Galewska
Fryzura: Ja













Foto: Andrzej Ciechelski
Modelka: Justyna Matyśkiewicz
Wizaż: Marta Galewska 









Zdjęcie: Marcin Przybyszewski
Modelka: Monika Korek















Pozdrawiam, Iv.
Więcej zdjęć wkrótce.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz