czwartek, 5 grudnia 2013

Lakieromania. . .

Witajcie!


Dzisiejszy post poświęcony jest lakierom do włosów.
Pewnie nie jedna z Was miała problem,aby sobie go dopasować odpowiednio.
Dziś ja Wam opiszę kilka lakierów, na których pracowałam bądź pracuję. Oczywiście możecie liczyć na opis,ceny i linki.



1) Lakier  Silhouette volume lift.  To lakier,którego obecnie używam na co dzień w domu. Pojemność to 300 ml., czyli optymalna ilość jak dla mnie,zawsze szybciej mogę kupić nowy. Jest to mocno utrwalający lakier z formułą podnoszenia włosów od nasady oraz na całej jego długości co daje wrażenie pełniejszej fryzury.

2) Kolejny lakier to również firma Schwarzkopf, Silhouette Shine.
Cudowny lakier nabłyszczający. Mocny,ale świetnie się wyczesuje i pięknie nabłyszcza włos,który wygląda na zdrowszy. Formuła Shine Boost zawarta w lakierze powoduje odbijanie się światła od włosa, dzięki czemu włosy mają połysk.

Poj: 500 ml., cena: ok 16 zł. 


3) Lakier do włosów Keratin Complex. 
 Lakier bardzo duży,bo 750 ml. Z prowitaminą B, zapewnia włosom elastyczność i naturalny połysk. Łatwo się rozczesuje,nie skleja włosów,dzięki prowitaminie B ma właściwości nawilżające. Idealny do salonów fryzjerskich- ja na nim aktualnie pracuje.
Cena: ok. 25 zł.


4)  I ostatni na dziś lakier firmy Rusk Desinger W8less. Mało znana firma,ze świetnymi produktami. Pracowałam na tej firmie w jednym z salonów. Produkty są może i drogie,ale stoją na piedestale jak L'oreal . 
Lakier ten zostawia naturalną miękkość na włosach, mocno je utrwala ,sprawia,że włosy są miłe w dotyku i nie robi "skorupy" na głowie. W składzie swym zawiera Thermplex, który aktywowany jest ciepłem,a dzięki czemu włosy nabierają objętości i połysku.
Poj: 250 ml. , cena; ok. 40 zł.

W mojej opinii nr 2 i 4 wygrywają,ale reszta jest też bardzo dobra i warta polecenia.
wszystko zależy od Waszego zasobu finansowego i potrzeb.

Dziękuję za odwiedziny na blogu i zapraszam ponownie,Iv.





Brak komentarzy:

Prześlij komentarz