środa, 4 grudnia 2013

Magia Świąt. . .


Święta czuć już w powietrzu. . . 


Kochani czas Świąt Bożego Narodzenia nadchodzi nieubłaganie,widzimy to już w sklepach i na ulicach.
Ode mnie dziś też co nieco w tym klimacie,a mianowicie Moje Świąteczne gadżety.

Kocham Boże Narodzenie ze względu na radość jaką niosą Moim dzieciakom.
Ta radość z prezentów,rozrywanie papieru i zabawa przy choince zdobyczami. . . bezcenne!
Dlatego lubię ozdobić mieszkanie w najmniejsze drobiazgi,aby i ich pokój był świąteczny :)
Moje pierwsze zakupy w tym kierunku już od wczoraj trwają.Skupuje co mi wpadnie w oko,a kojarzy się ze Bożym narodzeniem.
A ponieważ mam blisko do Biedronki,zawsze coś wyląduje w koszyku.


Podstawa na zimowe wieczory to smaczny deser,a jak deser to aktualnie włoski.
Mmm. . .  jadł ktoś?? 
Ja pokochałam ten deser tak samo mocno jak Tiramisu. Może za wiele tam nie ma,ale te pyszne ptysie z kremem zalane mleczną masą dają samą rozkosz. Biedronka,cena 4.99 zł. za 2 sztuki.Polecam.

Oczywiście czym były by Święta bez Gwiazdy Betlejemskiej?? Kto już posiada Swoją??
Ja mam i Gwiazdę i drzewko :)

Nieodłączny element tego święta to . . . zapachy!! Dlatego u mnie już pojawiły się świeczki i podgrzewacze o świątecznych,pysznych zapachach.
Podgrzewacze z Rossmann'a ok 6 złoty za opakowanie.
Zapachy jak widzicie iście świąteczne.
no i świeczki zapachowe. . . zawsze na Moim stole. W tym roku to zapach ciasteczkowy! oraz jabłko z cynamonem,bez tego zapachu święta nie mają sensu. Biedronka, 8,99 zł.

Do dekoracji kupiłam sobie w tym roku ledowe lampeczki,bardzo fajnie się prezentują,świecą w kilku kolorach na zmianę. Spory wybór kształtów,cena 4,99 zł. w Biedronce.
No i nie może zabraknąć PIERNIKÓW!!! 
ja już mam i jem do kawki pierniczki Norymberskie Tradycyjne z Biedronki,cena 4,49 zł.
Swoich upiec pierników nie mam jak,ale chętnie przygarniam w prezencie :P


To jeszcze nie koniec Moich zakupów oczywiście ani dekoracji,które mam nadzieję stworzyć w tym roku. Podzielę się z Wami na pewno nowościami jeszcze.
Tak więc:   SEZON ŚWIĄTECZNY UWAŻAM ZA OTWARTY!!!
Wy również podzielcie się ze mną Swoimi pomysłami.

Pozdrawiam,Iv.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz