piątek, 10 stycznia 2014

Nietypowy post . . .

Dzień Dobry bardzo!


Dziś nietypowy,krótki post.
Jak już wspomniałam na fb, otwierając skrzynkę pocztową trafiłam na bardzo zaskakującą i sympatyczną wiadomość. Od jednej z dziewczyn,która tu zagląda.
Zrobiło mi się dość miło,ponieważ nie dotyczył on o dziwo włosów,ale . . .  paznokci!
Na dodatek Moich paznokci.
Mianowicie zapytała mnie czy mam tipsy bądź żele i co z nimi robię,że są takie długie :)

No i odpowiadam bardzo krótko i rzeczowo, Agnieszko są to Moje własne paznokcie.
W zasadzie nie ukrywam,że robiłam kiedyś tipsy i żelowałam Swoją płytkę,ale przyznaję bez bicia,że uwarzam to za porażkę.To co później się z nimi działo przechodziło Moje pojęcie.
Płytki były w opłakanym stanie,co niestety pozostało na jednym z paznokci i jego struktura jest bardzo nie równa.
Natomiast Moje paznokcie mam takie długie od "zawsze",dosłownie od kiedy pamiętam.
Zawsze koleżanki w szkole mi zazdrościły,a kosmetyczki chwaliły.
Bo mało tego,że są długie,to jeszcze dość twarde i sztywne. Rzadko się łamią,a jak tak się stanie to w ekspresowym tempie odrastają.

Nie stosuje w zasadzie na nie specyfików za wiele.
Nie maluję ich też nagminnie lakierami,czasem po prostu mam przejechane odżywką.
I ją Wam bardzo polecam.
Korzystam tylko z jednej odżywki z Avon'u do paznokci rozdwajających się z tendencją do łamliwości i mimo,że nie mam z tym większych problemów,to używam jej ze względu na częsty kontakt z wodą w pracy i chemią.



Jest bardzo,bardzo dobra.Idealna jako lakier bezbarwny. Stokrotnie polecam.
Szybko schnie i ładnie pachnie.

I właściwie to tyle robię przy paznokciach oprócz systematycznego skracania.
Tak naprawdę nie wiadomo jakim cudem i po kim mam takie paznokcie,ponieważ nikt w Mojej rodzinie nie posiada takich. Zazwyczaj mają wręcz zwyczaj obgryzania (nawet tipsów :P ). Ja mam takie jakie mam i być może jest to kwestia genów? nie wiem.
Nie mogę powiedzieć,że diety,bo niestety nie jadam regularnie,nie zawsze mam czas na gotowanie nawet. Te,które noszę na co dzień są Moimi najkrótszymi ze względu na dzieci i pracę.
Poniżej macie kilka zdjęć Moich paznokci :)

Buziole,Iv :)































Brak komentarzy:

Prześlij komentarz