środa, 15 stycznia 2014

Marzenia na 2014

Cześć wszystkim!


Dzisiaj troszkę o mnie i Moich marzeniach na ten rok.
Mam kilka próśb do Mikołaja itp. hehhe :P 
Jako,że nie mam potrzeby marzyć o czymś do włosów,bo mam zawsze dostęp do hurtowni fryzjerskich,marzę sobie o innych ciekawych (bądź i nie) rzeczach.
Oto Moja tegoroczna lista marzeń :)

- ciuchy!! 
Mam kilka ciuszków na oku,których nie posiadam w szafie,a bardzo chcę mieć.
Więc będę starać się przez ten rok zapełnić szafę nowymi stylizacjami.Oto kilka:










- mam też dylemat w temacie kolczyka do ucha
nie wiem,na który się zdecydować,może pomożecie??





- marzy mi się również w tym roku zrobić kolejny tatuaż,który tak jak kolczyk wykonam w Margot Studio w Bytomiu.
Polecam usługi chłopaków,kochani i profesjonalni są.Możecie ich podglądać tu:

A to wzór na nowy malunek:


- nie byłabym kobietą gdybym nie chciała trochę ciekawej biżuterii




























No i na koniec jeszcze dwa małe marzenia. 
Aby było Was coraz więcej,tych chcących czytać, to na czym się znam i co kocham :)
Oraz z czasem poprowadzić filmiki na yt z różnych zagadnień fryzjerskich.
Mam nadzieję,że pomożecie :)

Pozdrawiam cieplutko,Iv.










Brak komentarzy:

Prześlij komentarz