niedziela, 12 stycznia 2014

Nowości

Cześć!

Dziś coś o nowościach w Moich produktach.
Zakupiłam kilka nowych rzeczy do włosów i nie tylko i chcę się z Wami nimi podzielić.


 1) Szampon do włosów z keratyną i argininą firmy Avon, seria Advance Techniques.
Cudowny szampon,po raz kolejny się nie zawiodłam.Uwielbiam szampony tej serii,to już drugi i jestem co raz bardziej zachwycona.Bardzo wydajny,super się pieni,nawilża skórę głowy,zmiękcza włosy.Po wysuszeniu włosy stały się mięciutkie i przyjemne w dotyku,nie wyglądają na zniszczone.Zapach lekko odświeżający. Polecam w 100% !!
cena: 250 ml. za ok. 8,99 zł.

2). Odżywka dwufazowa w spray'u Kallos,którą również możecie wygrać w trwającym konkursie wraz z "A new life".
Bardzo fajna i lekka odżywka do włosów zniszczonych. Bardzo fajnie nawilża i poprawia strukturę włosa.Nanosi się na wilgotne po myciu włosy i suszy czy modeluje.Nadaje się do włosów suchych i łamliwych.Włosy są po niej gładkie i lśniące.Bardzo wydajna,opakowanie 300 ml.




3). Suchy szampon Syoss.
Właśnie zamówiłam i czekam na paczkę.Ciekawa jestem działania tego produktu.
Czasami rano zwlekam się na ostatnią chwilę z łóżka żeby odprowadzić dzieciaki i nie mam jak umyć włosów,wtedy wskakuję w dres i wkładam czapkę :P
Mam nadzieję,że już nie będę musiała,bo wiele dobrego słyszałam na temat tych szamponów.Relacja z użytku na pewno się pojawi na blogu.


4). Peeling do ciała oczyszczający z martwego morza Planet Spa-Avon.
Cudowny i jeden z najlepszych peelingów jaki miałam.Mega usuwa martwy naskórek nadając skórze niesamowitą gładkość. Kapitalny choć troszkę jednak bolesny z powodu grubych ziaren,ale na tym to polega :) Przyzwoity zapach i cena.
200 ml. ok 29 zł.




5). Uniwersalny balsam do ust  z Oriflame- Tander Care.
Malutki,zgrabny,mieści się w każdej torebce i ma wiele zastosowań.
Nie tylko do ust,ale też na podrażniony od kataru nos czy do spierzchniętych dłoni.
Genialnie nawilża i do tego w edycji limitowanej boski zapach kokosu i porzeczki.
Przygarnęłam oba :)





To tyle na dziś. Już jutro poznacie Moją listę noworocznych marzeń i pragnień na ten rok :)
Zapraszam,Iv.




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz