piątek, 21 lutego 2014

Prawidłowo

Dzień doberek kochani !


Dziś tutorial z Mojego farbowania włosów :)
Ja rozjaśniam odrosty i nakładam farbę później,więc jest co robić.

Zapraszam do komentowania i zadawania pytań.


1). Przygotowanie produktów 

Przygotowujemy potrzebne mam środki do koloryzacji.
Porcelanowa/szklana miseczka,rękawiczki,pędzelek,rozjaśniacz,woda utleniona (u mnie 2 różne) i farba.



2). Po rozmieszaniu rozjaśniacza (ja daję wodę 9%) w odpowiednich (indywidualnie dla każdego,aby nie był za rzadki,ani za gęsty) proporcjach,robimy przedziałek na środku głowy i zaczynamy nakładać rozjaśniacz na odrosty.



Jak widzicie na zdjęciu, pokryty został ciemny miesięczny odrost. Pozwoliłam sobie również na przeciągnięcie delikatnie rozjaśniacza na dalsze partie z powodu zżółkniętego już koloru (minus blondów) ,ale nie za dużo,aby nie rozlał się na całą długość.


3). Nakładamy w ten sposób rozjaśniacz od środka do uszu po jednej i po drugiej stronie,czyli schodzimy w dół.




4). Tym samym sposobem staramy się zafarbować odrosty z tyłu głowy.
Nie jest to łatwe i robię to zawsze na wyczucie,ponieważ nie posiadam dwóch luster w łazience :)
Na koniec zostawiam mieszankę na głowie przez 30-40 minut.




5). Po upływie czasu myjemy włosy odpowiednim szamponem.
Ja umyłam szamponem z Mojego filmiku na YT z firmy Sleek Line  Shine & Repair.
Nie nakładałam później żadnych odżywek,aby podjąć kolejną koloryzację.
Po tym szamponie włosy spokojnie można było rozczesać bez zbędnej szarpaniny.



* źródło zdjęcia: http://portal.abczdrowie.pl/jak-myc-wlosy

6).  No i czas na suszenie.



*odrosty nie wyszły takie żółte-gra światła


Etap II 


1).  Nakładam farbę koloryzującą/rozjaśniającą.
Ponieważ nie znoszę włosów po samym rozjaśniaczu,po rozjaśnieniu odrostów dodatkowo nakładam farbę bardzo jasną z jakimś odcieniem (np. popiel czy beż).
Z palety,którą Wam przedstawiałam już w poście o koloryzacji,wybieram 2 kolory bardzo jasne z wodą 6 %. 
0/00 oraz 10/71. (perłowy i lekko beżowy)




2). Nakładam jak poprzednio (może mniej dokładnie już :P )
I zostawiam na włosach kolejne ok. 25-30 minut.


3). Zakwaszanie!

Bardzo ważna czynność po koloryzacji.
Po farbowaniu zawsze musimy używać masek bądź dobrych odżywek do danego koloru czy typu włosów.
Ja dziś użyłam maski firmy Scandic Line LaStrada Milk Mask.
Świetna maska zakwaszająca o zapachu mleczno-miodowym.

Można ją kupić między innymi TUTAJ :)




4). Przed wysuszeniem i ułożeniem włosów spryskałam je jeszcze spray'em arganowym z Avonu (z Mojego filmiku na YT).




5). Wysuszenie i układanie :)

Za wiele tu nie działam,wysuszyłam włosy suszarką i tylko grzywkę delikatnie wyprostowałam.
Jak się podoba kolor??




Pozdrawiam :* Iv
















Brak komentarzy:

Prześlij komentarz