wtorek, 25 lutego 2014

Zmiany. . .

Witajcie :)



Dziś post z nowego działu "Moje oblicza".
Tu będziecie mogli podglądać wszystkie Moje metamorfozy włosowe wraz z opisem produktów,których używałam do pielęgnacji.


Dziś pokażę Wam zmiany od stycznia 2013 r. choć brakuje mi zdjęć (miałam zazwyczaj podobną fryzurę tylko kolory różne) poza tym chodzi bardziej o efekt zapuszczania i pielęgnację.



1). Styczeń 2013 r.

Beżowy odcień blondu,dłuższy asymetryczny tył ,krótkie boki i sterczący czubek



2). Maj:

Wygolone boki,pomarańczowa grzywa,rozjaśniane włosy do białego



3). Lipiec:

Wygolone boki w irokeza na 3 mm. Góra biała perłowa

\


4). Październik:

Naturalny średni blond, włosy zapuszczane od tego czasu



5). Grudzień:

Włosy zapuszczane (co widać przy uszach),bardzo jasny blond 



6). Styczeń 2014 r.:

Złoty odcień blondu,długa grzywka na Rihannę :P



7). Luty:

Perłowa platyna,wciąż nie obcinane.




Przez ostatnie pół roku używałam szamponów do włosów z firmy Avon z serii Advance Techniques,po których włosy bardzo fajnie można rozczesać nawet po koloryzacji.
Dodatkowo olejek arganowy również z Avonu oraz olej z korzenia Łopianu z papryką, o którym pisałam już w zakładce "Produkty",na porost,wypadanie,przetłuszczanie się włosów itp.
Do ostatniej koloryzacji użyłam maski zakwaszającej i spray'u arganowego jak opisywałam w Tutorialu.
Jak widać włosy jak na blond wyglądają całkiem nie najgorzej .
W zależności czy je prostuję czy zostawiam tylko wysuszone jak na ostatnim zdjęciu.
Pozdrowionka,Iv :*


P.S w planach już mam zmianę koloru na marzec :D

Przepraszam za dziwne kształty zdjęć,aczkolwiek Blogger nie chce dziś współpracować :P















Brak komentarzy:

Prześlij komentarz