środa, 26 marca 2014

Moja bajka

Witajcie :)


Zbliża się już wiosna,a z nią imprezy w plenerze i nie tylko.
Ja dziś stworzyłam dla Was Swój Imprezowy look!
Miało być kobieco i klasycznie,a wyszło jak zawsze  . . . z pazurem.

Chce Wam pokazać,że nie tylko długie włosy mogą błyszczeć na imprezach,były loki,czas na. . . . Sterczące?

Jak tak patrzę na te zdjęcia to tak myślę,że troszkę w stylu Małgosi Kożuchowskiej,ale po Mojemu.
Swoją drogą Małgorzata,piękna kobieta,stylowa,elegancka.Uwielbiam jej styl,a Wy??







A oto Moje dzisiejsze dzieło.Nie było łatwo "w ciemno" i "na oko" to czesać,ale jakoś wyszło. Może bez szału (zdecydowanie wolę czesać klientki-nie siebie),ale nie jest źle.
Zobaczcie sami.



























                       


























A po przeczesaniu fryzurki,spokojnie można iść na drugi dzień do pracy :D















Pozdrawiam Was,Iv :)






Brak komentarzy:

Prześlij komentarz