sobota, 1 marca 2014

W poszukiwaniu promocji

Witajcie!

Jak wspominałam już dziś zrobiłam mały obchód po drogeriach w Moim mieście w poszukiwaniu fajnych promocji.
No i powiem szczerze,że jestem zawiedziona.
Mamy tu Dayli, Hebe (do niego nie zaglądałam akurat), Rossmanna, Super-Pharm i nie znalazłam za wiele ciekawych promocji,ani nie zrobiłam dużych zakupów na jakie się szykowałam.
I może się zdziwicie,ale tu produkty nie były zbyt przecenione,pod tym względem nie zawiódł mnie natomiast Rossmann.
 Tu promocje zawsze są spore i warte zachodu.


Zobaczcie jakie najlepsze promocje (Moim zdaniem ) znalazłam.




Seria Pantene !!

Bardzo fajna i dość spora zniżka na odżywki z tej firmy.
Z 17,99 na 11,99 odżywka dwufazowa, to jakby nie patrzeć 6 zł. taniej.
A produkt jest tego wart. Bardzo fajna i świeża seria Aqua-nawilżająca-POLECAM!!





Suche szampony !!

Suchy szampon firmy Isana.
Genialna sprawa i świetna promocja, 1 sztuka za 5,99 z 10,99 zł.
Kupiłam od razu 3 sztuki,bo używałam już tego zwykłego z Rossmann'a i jestem bardzo zadowolona.
Za taką cenę warto choćby go wypróbować!!





Wałki rzepowe !!

Fajna zniżka na wałeczki,dzięki którym można szybko i łatwo odbić włosy od nasady.
Z 4,29 zł na 2,99 to całkiem dobra promocja,gdyż w środku mamy od 2 do 5 sztuk i prawie 5 zł za powiedzmy 2 sztuki to sporo,a tak mamy 1/3 taniej :)
Jeśli chcecie ich użyć to pamiętajcie,że zawijamy je tylko na wysuszone włosy,a nie na mokre!
Jeśli o tym zapomnicie,możecie wyrwać sobie włosy, po zaplątaniu wałka w nich.
Cena przystępna,bardzo praktyczny produkt.





Najśmieszniejsza zniżka!! 

Hmm. . . tu byłam zdziwiona,gdyż spojrzałam na malutkie opakowanie serum intensywnie wygładzające i nadające blasku (max 30 ml.,ale nie pamiętam dokładnie) 
Cena pierwsza zniżkowa to 29,99 zł, druga to  . . . 27,99 zł :D
Zostałam zszokowana. Nie wiem czy to wina marki,czy cudnego,magicznego specyfiku,który zwala z nóg,ale cena jest szalenie duża jak dla mnie !
Ktoś z Was tego używał??? Macie jakieś pojecie o tym "cudownym" serum??





Farby do włosów!!

Bardzo duży wybór farb i jeszcze więcej na nie promocji.
Właściwie wszystkie firmy miały zniżkę.
Akurat pstryknęłam foto na farby Palette,choć sama bym nie poleciła tej marki.
Jednakże znam sporą ilość osób,którym one najbardziej odpowiadają.


Jeśli chodzi o mnie to na tyle ciekawych promocji z zakresu produktów do włosów.

Tu dla Was gazetka aktualna z Rossmann'a,a w niej wiele innych promocji na przeróżne produkty.

Klik-->  TUTAJ





A ja idę szykować się na koncert dzisiejszy gwiazdy portalu YouTube, Chwytaka i Dj.Wiktora u mnie w mieście.
Wygrałam wejściówki choć i tak zamierzałam iść na te show.

Nawiasem mówiąc,ktoś ma Swój ulubiony sparodiowany kawałek tego człowieka??


Buziole,Iv :*








Brak komentarzy:

Prześlij komentarz