środa, 26 lutego 2014

Łupy,łupy,Moje łupy

Hejka!

Dziś obiecany post o tym co nowego u mnie w szafie.

Popadłam ostatnio w zakupowy-ciuchowy szał i kupiłam sporą ilość ciuchów.
Kupiłam też trochę biżuterii,ale o tym osobny post w innym terminie (połączę go z ciuchami,których dziś nie pokaże,bo albo nie dotarły,albo są wyprane i mokre).


Zacznę może na początek od sklepu Magic Box ,który ostatnio pokochałam :)
Mam już dwie bluzy i trzecią w drodze i jestem w nich autentycznie zakochana.
Są ciepłe i idealnie nosi się je teraz pod skórzaną ramoneskę.





I teraz będzie cała lista rzeczy zakupionych w cudownym lumpeksie internetowym Shop La Perła.
Po prostu miodzio za małe pieniądze bez wychodzenia z domu.
Kilku rzeczom zrobiłam fotki tylko,nie na mnie ,bo kiepsko dziś wyglądam i nie czuję się za dobrze,żeby się przebierać ciągle :/



*Koszula wiązana-mistrz-musiałam mieć taką w Swojej szafie (a nie miałam)
* naszyjnik sklep ubrani.pl 



*Tunika . Przód i tył.




*znów nawet na siłę nie udało mi się odwrócić zdjęcia.
Sukienka z fajnymi połami.



*Kilka koszulek,na tą z czachą długo polowałam,aby cena spadła




Teraz czas na Moje zakupy internetowe z wymianek oraz cudowne Miki z odzieży używanej w Moim mieście:





*prawda,że sweet są???



Na dziś to chyba było by tyle tylko  :P

Kiedy indziej będzie reszta jak wspomniałam :)


Miłego wieczorku,pozdrawiam,Iv :*




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz