wtorek, 3 grudnia 2013

Wypadanie włosów

Kochani tak na szybciutko. . .

Już jakiś czas temu pisałam na blogu o problemach z wypadaniem włosów.
Teraz delikatnie powrócimy do tematu.

Od jakiegoś czasu na rynku istnieje Maska Placenta firmy FREELIMIX.
Oczywiście te z Was,które borykają się z problemem wiedzą,że Placenta kojarzy się Nam z maska ziołową na wypadanie włosów. Ale nie tylko.
Placenta jest ogólnie przyjętym produktem na rynku jako produkt hamujący wypadanie włosów,aczkolwiek poprawiam Nam również kondycje i strukturę włosa.
Ta maska wzbogacona jest również w wyciąg ze szpiku końskiego.
Hmmm. . . jak odczucia po tym zdaniu??
Moje na pierwszy "słuch" średnio.
Muszę przyznać,że maska ta wzbudza kontrowersje,ponieważ zdania na jej temat są podzielone.
Jedni chwalą sobie ten produkt,inni spodziewali się lepszych rezultatów.
Każda z Nas będzie miała inne odczucia,ponieważ każda z Nas posiada inny rodzaj włosa i inaczej Nasz organizm zareaguje na powyższy produkt.
Moim skromnym zdaniem,zawsze warto spróbować.
Maska nie powinna Nam zaszkodzić, o ile stosujemy ją zgodnie z zaleceniami na opakowaniu.
Tego produktu jeszcze nie stosowałam,choć właściwie włosy zawsze mi wypadają i stosowałam na nie różne "mazidła".

Maska ze szpikiem końskim Placenta firmy Freelimix znajdziecie tu:

 Może ktoś z Was ją stosował i się wypowie?? chętnie poznamy opinie.

Jeśli chodzi o te sprawdzone przeze mnie produkty na wypadanie i wzmocnienie włosów to na pewno WAX maska,o której pewnie większość już słyszała i używała.
Działa dość dobrze,wiadomo,że nie od razu Rzym zbudowano i trzeba na efekty poczekać,ale przyznać muszę,że na moje włosy poskutkowała.
Jeszcze kilka lat temu maseczka ta była polecana osobą po chemioterapii,a dziś stosować ją może każdy kto czuje potrzebę.
Działanie ma dobre aczkolwiek dla mnie krótkie. Do momentu kiedy ją stosowałam wszystko było fajnie (no może oprócz zapachu Moich włosów), w momencie kiedy już włosy przestały wypadać całkowicie i odstawiłam ją. . . proces wypadania zaistniał na nowo po jakimś czasie niedługim. Stosować trzeba długo a zapach jest odrażający,stosowanie również nie jest fajne,bo nie każdy ma czas ją tyle czasu trzymać na głowie.


Jeśli chodzi o Mojego faworyta to są to dwie linie.
1) Zestaw na wypadanie włosów firmy Radical 
Duża różnorodność i możliwość dopasowania czegoś dla siebie,bo wiadomo,że wszystkiego stosować na raz nie musimy,wręcz nie powinniśmy.
Każdy znajdzie coś dla swoich włosów: szampon-podstawa,ampułki-świetne i szybkie w użyciu, mgiełka-jeszcze szybciej,maska,serum.Wybór duży,a ceny bardzo fajne.
Dostępność w każdej drogerii Rossmann.Godne polecenia.


2) Dla tych co mają dojścia do Hurtowni Fryzjerskich,bądź dobrze szukają.
Placenta Formuła Hp. 
Bardzo dobre ampułki na wypadanie włosów. Ampułek jest 12 sztuk,stosuje się je co 3 dni,ponieważ są dość sporych rozmiarów. Ampułkę,oddzielając warstwy włosów polewamy na skórę głowy i masujemy okrężnymi ruchami przez chwilę. Możecie poczuć ciepło co jest naturalnym stanem podczas aplikacji.
Mało tego,że włosy przestają wypadać, to w wielu przypadkach możecie zauważyć u siebie tzw. Baby Hair, czyli króciutkie,nowe,młode włoski wyrastające na czole i skroniach oraz na karku. No i trzeba wspomnieć również,że w wielu przypadkach włosy rosną w zaskakującym tempie. Już po miesiącu możecie zauważyć różnice.
Polecam.
Dostępność w internecie:
Kosztowny wydatek,ale opłacalny.
To tyle na dziś,w razie pytań piszcie i komentujcie.
Pozdrawiam,Iv.




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz