środa, 2 kwietnia 2014

Iv. . . .inaczej

Cześć wszystkim!


Dziś taki post dla Was z Mojej niedzielnej sesji z Alex :)
Alex to młoda,zdolna i bardzo ambitna dziewczyna z wyobraźnią.podziwiam ją.
Chciałam Wam pokazać efekty Naszej wspólnej pracy.
Zdjęcia dla Nas wykonała Pogorzałek Fotografia , a zdjęcia,które znajdziecie pod spodem obrobiłam Ja (więc amatorsko). Zdjęcia profesjonalne pojawią się wkrótce.
Teraz pokazuję Wam to co sama stworzyłam,ponieważ nie mogłam się doczekać aby pokazać Wam te cudowne zdjęcia i plener w "paskudnym i zaniedbanym" Bytomiu.


Ale wróćmy do Alexandry :

 Możecie zajrzeć na jej FanPage i polubić :  Tutaj

A na jej stronę internetową Tu !

Chciałam tylko dodać,że strój Alex z sesji jest jej autorstwa i wykonania,jak również legginsy i marynarka,którą mam na sobie Ja.
Fryzury wykonałam oczywiście Ja :D


I tu zdradziłam Wam rąbka tajemnicy już,ponieważ oto dziś możecie zobaczyć mnie po drugiej stronie obiektywu (!!!) ,a dokładnie przed nim :D
To Moje pierwsze takie wyzwanie,ale uważam je za udane.

Zobaczcie sami i oceńcie.

































































































Ciekawa jestem Waszych opinii :)
Zapraszam.



A teraz kilka zdjęć z "planu" na wesoło :D











Całuski,Iv :*






















Brak komentarzy:

Prześlij komentarz